تلفن : 4-34708103(026)
ایمیل: info@sepehralborz.ir

روش متصل کردن لوله های پلی اتیلن – انواع دستگاه جوش پلی اتیلن

روش متصل کردن لوله های پلی اتیلن – انواع دستگاه جوش پلی اتیلن

به طور کلی، لوله HDPE با استفاده از گرما به هم متصل می شود و سپس به پایان می رسد با یک نیروی پیش تعیین شده برای ایجاد یک همجوشی مفاصل دائمی. این یک فرایند بسیار ساده است که با استفاده از یک دستگاه جوش پلی اتیلن بافتی به اندازه مناسب برای اندازه لوله مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله در دستگاه جوش پلی اتیلن بافتی با پشتیبانی لوله در هر دو انتهای دستگاه برای حمایت از لوله ها در خط مرکز ماشین نصب می شود. سپس تا پایان اطمینان حاصل می شود که لوله های تمیز و موازی برای فرآیند گرما وجود دارد. سپس انتهای لوله با استفاده از گیره ها در دستگاه فیوژن تراز می شود. بخاری با درجه حرارت کنترل شده در دستگاه نصب می شود و با توجه به استاندارد ASTM F2620 گرم می شود. هنگامی که معیارهای گرمایش برآورده می شود، بخاری برداشته می شود و انتهای لوله در نیروی پیش تعیین شده جمع می شود. این نیرو به مدت زمان مورد نیاز استاندارد می باشد. در این مرحله، لوله می تواند از دستگاه خارج شود و قبل از کشیدن خط لوله بازرسی شود.

دستگاه جوش پلی اتیلن

جوشکاری بافتی یک روش جوشکاری است که برای پیوند با لوله های PE (پلی اتیلن) به کار می رود. پیوستن با استفاده از صفحات داغ برای ریختن انتهای لوله ها صورت می گیرد و سپس آنها را تحت فشار قرار می دهد. لوله های PE معمولا برای آب، فاضلاب، آب طوفان و کانال های قدرت به جای لوله های PVC مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه جوش الکتروفیوژن

جوشکاری الکترود (فیوژن) یک روش اتصال به لوله های پلاستیکی با استفاده از اتصالات ویژه ای است که دارای عناصر گرمایش الکتریکی ساخته شده است. لوله ها درابتدا قبل از نصب اتصالات الکترولیز، تمیز می شوند. سپس ولتاژ برای مدت زمان ثابت بسته به نوع استفاده مورد استفاده قرار می گیرد. کویل ساخته شده در بخاری داخل و خارج از لوله ذوب می شود و دو انتها به یکدیگر متصل می شوند.
دستگاه جوش پلی اتیلن با استفاده از یک ورق گرم بر روی انتهای مربع لوله های HDPE برای پیوستن. پس از زمان مشخص، صفحه حرارت برداشته می شود. قطعه ها با هم قرار داده و تحت فشار سرد می شوند. جوشکاری بافت میتواند برای اتصال دو لوله یا یک لوله به یک اتصالات استفاده شود.
دستگاه جوش پلی اتیلن یک فرایند ترموفیزیکی است که شامل گرمایش همزمان انتهای دو جزء است که می بایست پیوسته تا زمانی که حالت ذوب در هر سطح تماس حاصل شود. سپس دو سطح با هم تحت فشار کنترل شده برای یک زمان خنک کننده خاص جمع می شوند و همجوشی همگن تشکیل می شود.
این روش اتصال به یک صفحه الکتریکی گرم نیاز دارد.دمای لوله به دمای همجوشی مورد نیاز می رسد.
این دستگاه جوش پلی اتیلن برای لوله هایی با مواد PE63، PE80 و PE100 استفاده می شود.
از اندازه ۳۲mm و بالاتر از نسبت ابعاد استاندارد (SDR).
در این دستگاه جوش درجه حرارت برای PE63، PE80 و PE100، ۱۹۵ درجه سانتی گراد تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد است.
در دستگاه جوش پلی اتیلن، لوله توسط ورق گرم کننده ذوب می شود. صفحات معمولا از آلومینیوم با تفلون (PTFE) پوشش نچسب ساخته شده است. اینها باید تمیز باشند تا از ایجاد آلودگی در مفصل جلوگیری شود از خوردن آنها جلوگیری کنید، آنها را به طور مرتب بررسی کنید و فقط هنگام سرد شدن آنها را پاک کنید.
اکثر صفحات گرم کننده الکتریکی گرم می شوند و درجه حرارت ذوب توسط کنترل کننده دما با یک یا چند سنسور که در صفحات بخاری جاسازی شده است کنترل می شود. اگر صفحه بخاری یا یکی از عناصر گرما آسیب دیده باشد یا سنسور دما نادرست باشد، دمای کاری اشتباه است. یک دماسنج دست با یک پروب سطح دقیق ترین روش برای اندازه گیری دمای صفحات بخاری است همه این ها نیاز به کالیبراسیون منظم توسط یک آزمایشگاه معتبر دارند.

قبل از جوشکاری، زمان گرمایش و خنک کننده و فشارهای فیوژن باید برای قطر لوله خاص مشخص شود و برای مرجع سریع در طی چرخه جوشکاری ثبت شود. بعضی از ماشین ها برای راحتی همه جداول مربوطه را در اختیار دارند. یک تایمر یا کرونومتر باید برای زمان دقیق در دسترس باشد.

آموزش جوش لوله پلی اتیلن آموزش جوش پلی اتیلن آموزش جوشکاری آموزش جوشکاری بات فیوژن اتصالات جوشی پلی اتیلن اتصالات پلی اتیلن اتوی جوش پلی اتیلن استاندارد لوله پلی اتیلن جوش لوله فاضلابی ساختمان جوش لوله پلی اتیلن جوش پلی اتیلن جوش پلی اتیلن فاضلابی جوشکاری بات فیوژن جوشکاری لب به لب جوشکاری لوله های انتقال آب جوشکاری پلی اتیلن دستگاه الکتروفیوژن فاضلابی دستگاه جوش الکتروفیوژن دستگاه جوش دستی دستگاه جوش سر به سر دستگاه جوش لوله پلی اتیلن درکرج دستگاه جوش پلی اتیلن دستگاه جوش پلی اتیلن دستی دستگاه جوش پلی اتیلن فاضلابی روش نصب لوله پلی اتیلن قیمت دستگاه جوش الکتروفیوژن قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن قیمت هیتر برقی پلی اتیلن قیمت هیتر گازی پلی اتیلن لوله های پلی اتیلن موتور برق 3.5 کیلووات موتوربرق 5 کیلووات موتوربرق 5.5 کیلووات موتور برق 6 کیلووات موتور برق 6.5 کیلووات موتوربرق 7 کیلووات موتوربرق 7.5 کیلووات نوار آبیاری پلی اتیلن هیتر برقی پلی اتیلن هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۱۱۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۱۶۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۲۰۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۲۵۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۳۱۵ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۴۰۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۵۰۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۶۳۰ هیتر گازی پلی اتیلن هیتر گازی پلی اتیلن ۱۱۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۱۶۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۲۰۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۲۵۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۳۱۵