تلفن : 4-34708103(026)
ایمیل: info@sepehralborz.ir

کنترل دستگاه جوش پلی اتیلن

فرایند دستگاه جوش پلی اتیلن بات فیوژن در مرکز کنترل برنامه ریزی شده است. اپراتور باید قطر لوله ورودی،و درجه مواد را وارد کند، و سپس برای هر مرحله توسط مرکز کنترل هدایت شود. بنابراین تمام فرایند جوشکاری دستگاه جوش پلی اتیلن پایه می تواند به پایان رسید و به ترتیب ضبط شوند. با توجه به اندازه های مختلف قطعات پلاستیکی، ما می توانیم قدرت گرمایشی را اندازه گیری کنیم..برای بهبود کیفیت جوشکاری، تمام مراحل جوشکاری دستگاه های جوشکاری بات فیوژن باید دقیقا اندازه گیری شوند.فشار شروع و پایین این دستگاه جوشکاری کیفیت قابل اطمینان جوشکاری لوله های کوچک را تضمین می کند.

اصل کار دستگاه جوش پلی اتیلن این است که دو سطح را به دمای مشخص شده حرارت داده و سپس با استفاده از نیرو، آنها را با هم مخلوط کنید. این فشار موجب جریان مواد ذوب شده می شود که موجب مخلوط شدن و در نتیجه فیوژن شدن می شود. هنگامی که ماده پلی اتیلن گرم می شود، ساختار مولکولی از حالت کریستالی تبدیل به یک وضعیت بی نظیر می شود. هنگام استفاده از فشار همجوشی، مولکول ها از هر قسمت پلی اتیلن ترکیب می شوند. همانطور که دستگاه جوش سرد می شود، مولکول ها به فرم بلورین خود باز می گردند، رابط های اصلی از بین رفته و دو لوله تبدیل به یک واحد همگن می شوند.

فرآیند الکتروفیژن با معرفی ولتاژ الکتریکی کنترل شده به سیم پیچ گرم کار می کند که به نوبه خود باعث تولید گرما می شود تا سطح اتصالات و لوله را ذوب کند. همان طور که سطوح پلی اتیلن ذوب می شوند، حجم آنها نیز افزایش می یابد تا هر شکافی که بین لوله و اتصالات هست را ببندند. پس از بسته شدن این شکاف ها، گسترش ذوب مداوم باعث ایجاد فشار درون مناطق گرم می شود.

فرآیند حرارت برای یک زمان معین ادامه می یابد به طوری که فشار قابل ملاحظه ای از طریق گسترش مداوم ذوب در مخزن ذوب شده لوله و سطح اتصالات به دست می آید. سطوح مذاب تحت فشار در سطح مولکولی قرار می گیرند.

پس از اتمام فاز حرارت، مواد ذوب شروع به خنک و کریستال شدن به یک ساختار یکپارچه همگن می کنند. هنگامی که به طور کامل سرد می شود، سطوح به طور دائم به هم متصل می شوند و نمی توانند جدا شوند.

فاز خنک کننده به همان اندازه به عنوان مرحله حرارت فاز چرخه ی همجوشی، بخشی از فرآیند الکتروفیوژن است. از آنجا که پلی اتیلن یک ترموپلاستیک است، ماده در هنگام گرم شدن نرم می شود و بنابراین در برابر فشارهای نیروهای خارجی مانند وزن خط لوله و نیروهای خمشی از انحنای لوله یا عدم تعادل در حالی که هنوز گرم است، آسیب پذیر است.از آنجا که پلی اتیلن یک عایق بسیار خوب است، زمان خنک شدن مورد نیاز می تواند طولانی تر از زمان هماهنگی اولیه باشد. همان طور که در مشخصات حرارتي نشان داده شده در بالا نشان داده شده است، درجه حرارت PE بالاتر از نقطه ذوب باقی می ماند زیرا گرما از بین می رود و به سمت خارج لوله و سطح اتصالات مهاجرت می کند.
ابزار مناسب برای نصب و راه اندازی الکتروفیوژن موفقیت آمیز ضروری است. ابزارها شامل دستگاه هایی برای اندازه گیری، علامت گذاری، برش، تراشیدن / لایه برداری، تمیز کردن، بستن (که شامل هم ترازی و نگهداری)، دوباره گرد کردن می باشد.شکست در انتهای لوله به طور صحیح می تواند منجر به از دست رفتن غلظت ذوب در طی فرایند فیوژن شود.
همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، کویل حرارت در مناطق همجوشی در هر دو طرف اتصال با سه ناحیه شناخته شده به نام “مناطق سرد” که در آنها هیچ حرارت تولید نمی شود.
با ادامه روند فیوژن، مقدار قابل توجهی از فشار ذوب درون مناطق همجوشی ایجاد می شود.
این فشار برای ایجاد تماس مناسب بین لوله ذوب و سطوح اتصال برای همگام سازی و همجوشی ضروری است.
همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، کویل حرارت در مناطق همجوشی در هر دو طرف اتصال با سه ناحیه شناخته شده به نام “مناطق سرد” که در آنها هیچ حرارت تولید نمی شود.
با ادامه روند فیوژن، مقدار قابل توجهی از فشار ذوب درون مناطق همجوشی ایجاد می شود.
این فشار برای ایجاد تماس مناسب بین لوله ذوب و سطوح اتصال برای همگام سازی و همجوشی ضروری است.

آموزش جوش لوله پلی اتیلن آموزش جوش پلی اتیلن آموزش جوشکاری آموزش جوشکاری بات فیوژن اتصالات جوشی پلی اتیلن اتصالات پلی اتیلن اتوی جوش پلی اتیلن استاندارد لوله پلی اتیلن جوش لوله فاضلابی ساختمان جوش لوله پلی اتیلن جوش پلی اتیلن جوش پلی اتیلن فاضلابی جوشکاری بات فیوژن جوشکاری لب به لب جوشکاری لوله های انتقال آب جوشکاری پلی اتیلن دستگاه الکتروفیوژن فاضلابی دستگاه جوش الکتروفیوژن دستگاه جوش دستی دستگاه جوش سر به سر دستگاه جوش لوله پلی اتیلن درکرج دستگاه جوش پلی اتیلن دستگاه جوش پلی اتیلن دستی دستگاه جوش پلی اتیلن فاضلابی روش نصب لوله پلی اتیلن قیمت دستگاه جوش الکتروفیوژن قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن قیمت هیتر برقی پلی اتیلن قیمت هیتر گازی پلی اتیلن لوله های پلی اتیلن موتور برق 3.5 کیلووات موتوربرق 5 کیلووات موتوربرق 5.5 کیلووات موتور برق 6 کیلووات موتور برق 6.5 کیلووات موتوربرق 7 کیلووات موتوربرق 7.5 کیلووات نوار آبیاری پلی اتیلن هیتر برقی پلی اتیلن هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۱۱۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۱۶۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۲۰۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۲۵۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۳۱۵ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۴۰۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۵۰۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۶۳۰ هیتر گازی پلی اتیلن هیتر گازی پلی اتیلن ۱۱۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۱۶۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۲۰۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۲۵۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۳۱۵