تلفن : 4-34708103(026)
ایمیل: info@sepehralborz.ir

معرفی دستگاه جوش پلی اتیلن – ساخت دستگاه جوش پلی اتیلن

آیا شما به دنبال راهی برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه های خود هستید؟
مجموعه کاملی از تجهیزات جوشکاری پلاستیکی از جمله دستگاه جوش پلی اتیلن و لوازم جانبی ساخت، و تولید اتصالات و اتصال لوله ارائه می دهد. دستگاه های جوشکاری با کنترل کننده های CNC این اطمینان راحاصل می کنند که میزان شکست را کاهش می دهند.
دستگاه های جوش پلی اتیلن یکی از محصولات روتنگران پارسه برای اتصال لوله ها و اتصالات پلی اتیلن است. دستگاه جوش لوله پلی اتیلن و اتصالات در مدل های مختلف ساخته می شود که هر کدام دارای مزایای خاص خود می باشندکه با توجه به اندازه و حجم لوله انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه جوشکاری فیوژن پلی اتیلن ازسایز ۳۲ تا ۱۴۰۰ میلیمتر و قادر به جوشکاری تا فشار ۳۲ اتمسفر است.
دستگاه های جوشکاری لوله های پلی اتیلن با استفاده از بهترین مواد خام موجود در بازار تولید می شود و تمام محصولات با ۱سال گارانتی و۵سال خدمات پس از فروش ارائه می شوند. این دستگاه های جوشکاری پس از تولید توسط کارشناسان آزمایش می شوند.

انواع ماشین های جوش پلی اتیلن:
دستگاه جوش پلی اتیلن(بات فیوژن):
جوشکاری بات فیوژن یکی از رایج ترین روش های پیوستن به لوله های پلی اتیلن و پلی پروپیلن در سراسر جهان است.ترکیب همجوشی(گاهی اوقات به نام جوشکاری گرما، جوشکاری بافت یا همجوشی )یک فرایند ترموفوژن است که برای اتصال دو قطعه مختلف از گرمانرم(معمولا پلی اتیلن) به طور کلی PE100 یا PE80 استفاده می شود. این روند شامل گرم کردن هر دو قطعه به طور همزمان و فشار دادن آنها با هم است.تا زمانی که یک حالت مذاب در هر سطح تماس حاصل شود. سپس دو سطح با هم جمع می شوند تحت فشار کنترل شده برای یک زمان خنک کننده خاص یک همجوشی تشکیل می شود. نتیجه حاصل به طور کامل در برابر بارهای خارجی مقاوم است و عملکرد مشابهی را تحت فشار به لوله خود دارد. این فرآیند معمولا در لوله های با فشار بالا برای پیوستن به یک لوله و اتصالات با هم یا برای پیوستن به طول لوله به طور مستقیم به طول لوله دیگر استفاده می شود. هنگامی که به درستی انجام می شود، جوش می تواند قوی تر از لوله میزبان باشد.
توصیه می شود راهنمای دستگاه جوش و اتصالات پلی اتیلن را بخوانید.
جوشکاری الکتروفیوژن :
جوشکاری الکتروفیوژن، فرآیند پیوند دو لوله پلاستیکی با استفاده از یک کوپلینگ واحد است که سیم پیچ گرمایی یکپارچه دارد. واحد کنترل الکترود، الکتریسیته را به این سیم پیچ متصل می کند، آن را گرم می کند و باعث پراکندگی پلاستیک می شود. هنگامی که سرد می شود، یک اتصال گاز ایجاد می شود.
هنگامی که سیم کشی گرمایش الکتریکی به انرژی وصل می شود، مواد پلاستیکی لمس می شود و به یک استوانه پلاستیکی از پلاستیک مایع تبدیل می شود که در تماس با سطح لوله قرار می گیرد. گرمایش ادامه می دهد سطح لوله به ذوب شدن و سپس با پلاستیک مذاب اتصالات ترکیب می شود. این مخلوط برای تولید جوش خوب ضروری است. به همین ترتیب، تحویل درست انرژی به کویل حرارت برای ایجاد پلاستیک مذاب بسیار حیاتی است و اجازه می دهد این روند اتفاق بیفتد.
جوشکاری اکسترودر:
از این روش معمولاً برای اتصال لوله‌های پلی اتیلن دوجداره فاضلابی ثقلی با سایز بزرگتر از ۸۰۰ میلیمتر، اتصال لوله‌های پلی اتیلن دوجداره فاضلابی ثقلی به آدمرو و ساخت اتصالات دست ساز استفاده می‌شود.
ابتدا لبه‌های دو لایه یا لوله‌های پلی اتیلن دوجداره فاضلابی ثقلی و اتصال توسط سشوار حرارت داده می‌شود سپس توسط دستگاه اکسترودر دستی مواد مذاب پلی‌اتیلن بین دو لبه تزریق می‌شود، تغذیه مواد به شکل مفتول بوده و با کمک کاردک مخصوص شکل می‌گیرد. در این روش مهارت و دقت جوشکار حایز اهمیت می‌باشد.
جوش اکسترودر بهترین روش اتصال لوله‌های پلی اتیلن دوجداره فاضلابی ثقلی از نظر آب‌بندی و مقاومت مکانیکی می‌باشد ولی این روش نسبت به روش‌های دیگر زمان بیشتری لازم دارد و قابل اجرا در قطرهای کوچک لوله‌های پلی اتیلن دوجداره فاضلابی ثقلی نمی‌باشد.

آموزش جوش لوله پلی اتیلن آموزش جوش پلی اتیلن آموزش جوشکاری آموزش جوشکاری بات فیوژن اتصالات جوشی پلی اتیلن اتصالات پلی اتیلن اتوی جوش پلی اتیلن استاندارد لوله پلی اتیلن جوش لوله فاضلابی ساختمان جوش لوله پلی اتیلن جوش پلی اتیلن جوش پلی اتیلن فاضلابی جوشکاری بات فیوژن جوشکاری لب به لب جوشکاری لوله های انتقال آب جوشکاری پلی اتیلن دستگاه الکتروفیوژن فاضلابی دستگاه جوش الکتروفیوژن دستگاه جوش دستی دستگاه جوش سر به سر دستگاه جوش لوله پلی اتیلن درکرج دستگاه جوش پلی اتیلن دستگاه جوش پلی اتیلن دستی دستگاه جوش پلی اتیلن فاضلابی روش نصب لوله پلی اتیلن قیمت دستگاه جوش الکتروفیوژن قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن قیمت هیتر برقی پلی اتیلن قیمت هیتر گازی پلی اتیلن لوله های پلی اتیلن موتور برق 3.5 کیلووات موتوربرق 5 کیلووات موتوربرق 5.5 کیلووات موتور برق 6 کیلووات موتور برق 6.5 کیلووات موتوربرق 7 کیلووات موتوربرق 7.5 کیلووات نوار آبیاری پلی اتیلن هیتر برقی پلی اتیلن هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۱۱۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۱۶۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۲۰۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۲۵۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۳۱۵ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۴۰۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۵۰۰ هیتر برقی پلی اتیلن طرح روتنبرگر ۶۳۰ هیتر گازی پلی اتیلن هیتر گازی پلی اتیلن ۱۱۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۱۶۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۲۰۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۲۵۰ هیتر گازی پلی اتیلن ۳۱۵